söndag 15 mars 2009

Söndag kväll...

Då var helgen till ända! Clara kom hem från Kungsberget utan brutna ben och idag lyckades hon riktigt bra! 23 plats och medalj.
Engla och jag gick på bio och såg den nya Pettson-filmen. Vet inte vad det är med mig men jag hade stora problem att hålla mig vaken!
Vi fikade på Coffehouse by George innan filmen och efteråt gick vi på stan och shoppade lite. Mysigt att få rå om ett barn i taget! Mannen har ringt tre gånger idag, det verkar som han längtar hem från Åre nu...

3 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Den filmen verkar mysig, får nog ta med mig Ebba och gå på den. Ha en skön söndagskväll, men du kanske sover nu....zzzzzzzzz.

Kram L-L

Vitt och Blått sa...

Vad mysigt att gå på bio ihop! :) Skönt att somna i soffan, jag vaknade tidigt i morse och sooolen sken så härligt! Ska vi ta någon tur nästa helg kanske? Ha en skön kväll och en bra vecka - kram E

Vitt och Blått sa...

Vad mysigt att gå på bio ihop! :) Skönt att somna i soffan, jag vaknade tidigt i morse och sooolen sken så härligt! Ska vi ta någon tur nästa helg kanske? Ha en skön kväll och en bra vecka - kram E

Etiketter