söndag 22 mars 2009

En lördag full av aktiviteter!

C och jag hann med en massa trevliga besök på olika butiker under lördagen. Tant Elvira var verkligen värd ett besök liksom Uthuset och Ett hus i vitt.
Vi fyndade också lite på Owe Jansson, besökte Bleke handelsträdgård och hann med en härlig brunch på Sahflors skafferi. Dagen bästa köp var nog "Poesiträdet" från Skarp kalligrafi, vackert textade lappar med olika strofer att hänga upp t ex i ett träd. Nu hittade jag inte det finaste trädet igår...
Därefter for jag på 30-årsfesten hos min svägerska. Vi hade köpt en spikmatta till henne och jag tror att hon uppskattade presenten, om inte annat gjorde hennes man det!
Båda barnen skulle sova borta så vi passade på att gå på bio och se "Män som hatar kvinnor" med Jannes bror, fru och en dotter. efteråt gick vi på Brasserie Absint och drack drinkar, mysigt! Filmen var jätte, jätte, jättebra!

5 kommentarer:

Cicci sa...

Vi bara måste träffas snart och pyssla.
Jag saknar dig.
Låter som en perfekt lördag.
Jag bara måste se den filmen.
Kramiz

Vitt och Blått sa...

Vilken härlig lördag! Poesiträdet blev jättefint, är det från uthuset? :) Håller med Cicci, vi måste försöka få till en träff snart! Ha en skön söndag - kram E

Vitt och Blått sa...

Jag ska gå en slöjdkurs! Just nu känner jag inte för något alls, är bara orolig för min lilla kisse! Men det bli nog bra det här till slut! :) Ha en bra vecka, kram E

VITA NYANSER sa...

Vilken härlig lördag, den shoppingen är lyx!!! Poesiträdet blev ju jättefint! För att få bilderna i marginalen, gå på : "Layout" i instrumentpanelen, sen i högermarginalen: "Lägg till en gadget", klicka där och du får upp lite alternativ, där finns bild och du gör som för att göra ett inlägg. Lycka till!

Kram L-L

Cicci sa...

Du har en award att hämta i min blogg. =0)

Etiketter