onsdag 11 mars 2009

Längtan till våren...

I måndags var det vår i luften, takdropp och solsken. Härligt!
I tisdags var det återigen vinter och snö...kändes lite onödigt att all denna snö kom men i och för sig är det bra inför helgens "Lilla Värlscupen" som startar med invigning på fredag. Clara tävlar i Gästriklands lag.
Janne arbetar på World cup i Åre hela denna vecka, står på toppen och sliter i blåsten. Långa dagar med start både klockan 5 och 6 på morgonen, jag är inte avundsjuk!
Clara har monterat ihop kartonger till förvaring i bokhyllan, hon har gjort ett kanonjobb här hemma i arbetsrummer och jag fortsätter att rensa, sortera och fixa alla mina pysselsaker.
Vi har köpt lite nya pärhyacinter, vi njuter av vårlökar och längtar till våren!

2 kommentarer:

Vitt och Blått sa...

De är från Owes!!! Jaa, jag vet inte vad som hänt, hur jag kom i på hjärtan, har också massor med stjärnor! Men det går bra ihop tycker jag! Småpysslet hinns med framför tv:n, satt igår och småkollade lite medan jag målade två lager + det sista idag. Eller så får man helt enkelt skippa tv:n och pyssla lite istället - avkopplande! Vi ska börja med hallen i helgen, då är det slut på småpyssel för ett tag. Duu, vi måste absolut ta en tur! Blev jättesugen på det! Kram Ewa

VITA NYANSER sa...

Vad fint du har gjort! Kram L-L

Etiketter