söndag 29 mars 2009

Lördag...jag är helt slut!

Jag fattar inte men jag har varit så trött ända sedan i torsdags, skulle kunna somna sittande, känns det som.
En orsak är kanske att det varit mycket på jobbet.
Vi hade bestämt oss för att åka hela familjen till Kungsberget idag men det började inte så bra. Platt däck!
Efter en timmes fördröjning kom vi dock iväg. I Kungsberget var det mulet och dimmigt och snöblandat regn. Det var Intersport race och Clara var anmäld men Engla ville också åka så hon gjorde alpin tävlingsdebut! Det var utlottningspriser och hon valde ett vätskebälte. Clara vann sin klass och valde ett par stumpor...
Vi vände hemåt vid 4 och jag försökte uppbringa kraft för att ta mig till en tjejfest som jag var bjuden på men...jag orkade bara inte! La mig istället och sov 2,5 timmar och vaknade upp förvirrad 19.30. Såg på Robinson och gick sedan och lade mig en stund på spikmattan innan jag åter somnade. Vilken lördag...

Inga kommentarer:

Etiketter