torsdag 2 juli 2009

Livet är här...och nu!

Vilket fantastiskt väder vi har! Helt underbart! Jag jobbar min sista dag innan semestern imorgon. Sedan hägrar 4 härliga veckor tillsammans med familjen.
Livet här och nu lever jag i vårt lilla gula sommarhus 8 km utanför stan i ändan på en grusväg.
Visar några bilder från vårt paradis som jag tog nu ikväll.
Mina projekt här i stugan just nu är att piffa till det nytapetserade sovrummet och att sy gardiner till glasverandan där jag målade väggarna vita förra veckan. Vi har satt upp fönsterbrädor idag...och jag har sytt gardiner till tre av fem fönster, visar fler bilder när jag är klar!

2 kommentarer:

Cicci sa...

Vilken skillnad! Wow!
När får vi se det i verkligheten?
Jag nyfiken? NÄÄÄ, inte alls. ;0)
Kramiz

Vitt och Blått sa...

Åååh vad fint det blir! Det där tyget är så fint! Snygga gardiner. Vi måste få komma ut och hälsa på något i sommar också! Vi ses på tisdag - Kram E

Etiketter