torsdag 25 juni 2009

Sommar och sol!

Vilken fantastisk vecka vi haft, jag och tjejerna! Sol och bad hela veckan!
Idag har jag målat vår glasveranda i stugan. Där har varit gula väggar och vit bröstpanel. Nu är det vitt, vitt, vitt! Så fint och ljust och skirt romantiskt!
Nu äterstår det roligaste...piffet! Jag skall montera fönsterbrädor, sy gardiner och köpa några härliga pelargoner. Jag har förälskat mig i den gula pelargonen "Creamery". Blev så inspirerad när jag var hemma hos A-L i tisdags. Hon hade en fantastiskt fin glasveranda och så fint överallt. Vitt, romantiskt och blommigt! Kul att hämta inspiration! Jag fick en energikick! Visar en härlig bild från fikabordet!
Ha det bra i solen!

3 kommentarer:

Vitt och Blått sa...

Vilken fin pelargon! Den var supersöt! Vi får ta en till träff i din stuga framöver som förra sommaren så jag får se hur det blir där ute! :) Härligt med vitt vitt vitt! Här hemma kommer det mest bli svart svart svart framöver! :) Ska börja måla panel! Vi skulle ta en scrapträff snart, eller om det kanske bara blir liiite pyssel och mycket surr (+mat) :)

Kraaam E

In my house sa...

Åååååååååååå vilket dukat bord,,,, guuud så sugen jag blev nu,,, grrrrr för sent för sånt i magen nu :)

kram josse

Cicci sa...

Så härligt det ser ut med fika.
Nu blir jag så nyfiken. Måste nog ta en sväng till er i sommar.
Kramiz

Etiketter