tisdag 20 januari 2009

Sakta med säkert...

...närmar vi oss målsnöret! Idag kom äntligen kaklet(se bilden) och mannen har sågat till det och ställ upp det! Det blir såååå fint! Jag har börjat måla den avlutade skänken vit och det ser bra ut. Just nu är det bara jobb känns det som - så här hemma får vi skynda långsamt. Funderar på vad jag skall klä stolssitsarna med för tyg, det kanske blir det rödvitrandiga från IKEA eller rött tyg med vita stjärnor fast jag vet att det är opraktiskt eftersom jag har två tjejer som kladdar och spiller rätt ofta...

1 kommentar:

Vitt och Blått sa...

Va fint kaklet var! Spännande att se det på plats! Vill också komma till dig på en gång! Håller på att kolla på en dag när ni kan komma till mig och scrappa. (Kanske 14/2 kan du då isåfall?) GRATTIS i efterskott, va roligt att du fått dina pennor. Ha en bra dag! Kram Ewa

Etiketter