fredag 30 januari 2009

Här är det fest!

I Januari fyller både jag och tjejerna år, det har blivit en tradition att bjuda in hela släkten till kalas med lite ätbart. I år fick det bli "the easiest way to go" smörgåstårta och tårtor från Ica Maxi. Har arbetat så otroligt mycket senaste tiden så att baka och laga mat kändes inte akuellt just nu. Gott var det i alla fall! Vi fick en massa presenter, jag visar en bild på en present till mig från min lillebror. Visar också en fin plantering med pärlhyacinter som jag fick av min moster, morbror och kusin.

4 kommentarer:

Cicci sa...

Grattis till er båda!
Kramiz

Vitt och Blått sa...

Vilket fint halsband! Grattis till er båda som firar! Såg tjejen i tidningen idag! :) Va fint det blir med allt piff! Måste träffas snart, kram Ewa

Cicci sa...

Anta en utmaning i min blogg om du vill.
Kramiz

Cicci sa...

Lova att du kommenterar i min blogg den här gången.
Kramiz

Etiketter