lördag 24 oktober 2009

Nytt projekt

Jag måste nu sätta igång med att göra något åt Claras rum. Hon har en gammal lutbetsad byrå och tillika bokhylla. Känns ingen större ide att ta fram penseln för byrån är så opraktisk, den har så grunda lådor.
Förra helgen var vi till IKEA och tittade oss omkring lite.
Hemnes stora byrå med många djupa lådor blir nog bra. Tyvärr är den slut på lagret.
Sedan är det bokhylla. Jag gillar inte bokhyllor!
Funderar på ett skåp där hon kan ha böcker och pysselgrejer...på Blocket finns ett fint. Undrar om jag törs föreslå för mannen att vi skall åka en tur till Ockelbo och titta på det imorgon?
Nu är det dags att fara iväg på Halloween-badkalas med Engla.
Ha en fortsatt härlig lördag!
Kram Victoria

5 kommentarer:

Cicci sa...

Klart ni ska åka.
Ha en härlig lördag!
Kramiz

VITA NYANSER sa...

Hi,hi...vad härlig du är en vit TV, lycka till med övertalningen. Det området tycker den andra hälften ofta att de ska bestämma en hel del över = )! Hemnesbyrån har jag med, den är superbra! Ockelbo...ja, håll koll om du ser V & D = )!

Stor kram L-L

Victoria sa...

Det blir inget Ockelbo för att titta på skåpet idag...tvärstopp!
Har mailat och frågat om måtten iaf. Om det stämmer kan man ju lika gärna ta med släpvagnen tänkte jag.
Skulle vilja ha möjlighet att fixa och dona lite eftersom jag är ledig onsdag, torsdag och fredag!
Hoppas byrån kommer hem på IKEA i veckan!
Skönt med vintertiden! Nu skall jag sätta lite fart för jag skall på kalas med Engla idag igen, hon är väldigt populär patypingla för tillfället!
Njut av söndagen och den extra timmen vi fått!
Kram Victoria

Vitt och Blått sa...

Heeej!
Jag hade jttegärna velat följa med, men vi ska på halloweenparty då! Tycker att hemnes-serien är sååå fin! Skulle vilja ha den där dagbädden på övervåningen sen till gästbädd. Tror det blir super i Klaras rum med den där byrån. Vi jobbar på - so vanligt! :) Hihi, nyyyya projekt på gång. Ha en skön vecka! Kram E

Anonym sa...

den där byrån vill jag verkligen ha i mitt rum den kommer passa perfect
från clara

Etiketter