tisdag 13 oktober 2009

Fattigmanssilver...

...är ju sååå fint. Tänka sig att man kan fynda sådana klenoder på ICAMaxi. Den höga ljusstaken hittade jag där häromdagen! Vasen med Kärleksörten hittade jag på Blomsterlandet. Billigt och bra! Tillsammans med min fina lykta med spegelglas i den bakre väggen har jag nu fått till ett litet mysigt stilleben. Ljusslingan i lyktan tänder vi när det börjar skymma. De vackra ljuslyktorna på bordet framför soffan kommer från Tant Elwira.
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Victoria

1 kommentar:

Vitt och Blått sa...

Vad fint det blev! Vilka fynd! Jag var på blomsterland här om dagen, men jag väntar lite till innan jag köper nya blommor till köksfönstret och kanske kanske att jag skulle åka till svärföräldrarna då? :) Men jag åker aldrig förbi där! Hur går det på jobbet? Ha en bra fredag och en skön helg! Kram E

Etiketter