lördag 17 oktober 2009

Kalas för en 44-åring


Igår hade vi släktkalas för min man som fyller 44 år på måndag, hu vad gammal han blir ;). Jag hade beställt tårtor och smörgåstårtor av en mycket kompetent bagare i Forsbacka. Min företrädare på jobbet är numera en bakglad pensionär, tur för mig som inte är så duktig på att baka! Det var supergott och gästerna var nöjda och glada (i hatten). Engla tyckte det var ett långt kalas och intog sängläge men jag tycker det är trevligt att folk stannar och vill umgås med varandra! Mannen fick nya slalomskidor i present (hade bara två par tidigare)! Han fick även lite annat smått och gott...
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Victoria

1 kommentar:

Anonym sa...

Den smörgåstårtan tror jag att jag smakat förr!!! Lycka till med tv övertalningen!! Kram Mia

Etiketter