måndag 6 april 2009

Målning och påskpyssel!

Nu var det länge sedan jag skrev något! I helgen passade vi på att åka till Kungsberget både fredag kväll och lördag. På lördagen var det fantastiskt väder! Vi planterade påskliljor och stack ner björkris med vippor i krukor utanför alla ingångar i vår bostadsrättsförening!
I helgen hann jag med att måla en TV-bänk vit samt måla på ett brickbord som blivit lite skaft med ett lager färg.
Jag har med inspiration av påskäggen hos Tant Elvira gjort egna påskägg som jag målat och dekorerat med pärlband och spetsar. Vem som skall få dem?
Det kan jag inte skriva här!

2 kommentarer:

Cicci sa...

Åh, vad du får mycket gjort.
Kan man hyra dig? Min ork är helt slut.
Kramiz

VITA NYANSER sa...

Vilka fina ägg. Vad du har varit kreativ, både fixat med påskägg och möbler. Här ska jag försöka få in lite påskris så det blir lite påskstämnning.

ha det bra!
kram l-l

Etiketter