tisdag 28 april 2009

Nu var det länge sedan...

...jag skrev någonting här! Har haft full upp med en massa annat som hör våren till. Kratta och fixa i stugan hela helgen, umgås med folk och såklart mitt arbete som tar en del av min fritid i anspråk. Här hemma har det inte hänt så mycket. Jag har dock lyckats få upp den fina hängaren jag fick i födelsedagspresent (det har snart gått ett halvår så det var nog dags). Köpte en vit ranunkel i kruka i början av veckan, jag bara älskar ranunklar!


Det är så härligt att våren är har och att vi har sommarvärme! Hoppas bara att det håller i sig!
Ser fram emot Valborg tillsammans med min kära vän Ulrika och hennes familj som jag träffar alltför sällan. Dom kommer hit och vi ska äta gott och dricka vin.I lördags hade vi familjen Normark på middag och då bestämde vi oss för att åka till Njupeskär ihop på semstern. Tälta och titta på Sveriges högsta vattenfall med alla barnen! Då blir det av att vi köper ett tält som vi pratat om så länge och som barnen längtat efter!


Ha det bra!
Kram Victoria

3 kommentarer:

Cicci sa...

Så fint det blev!
Måste nog byta karl för att få en semester med tält. ;0) Jag och barnen brukar dock tälta.
Ha en skön Valborg!
Kramiz

Victoria sa...

Häng med oss om du vill!
Kram Victoria

VITA NYANSER sa...

Det är så fint med ranunklar! Måste köpa en i kruka så att de håller ett tag. Måste läsa ikapp här på bloggen. Jag börjar få sån fart i livet igen och hinner inte med bloggandet lika mycket. Men det är ju ett positivt tecken = ). Kul att ni kommer på A-C:s bröllop, då får vi ju träffas = ).

Ha det bra!
Kram l-l

Etiketter