söndag 20 juni 2010

Vitt, vitt, vitt...


Jag håller på måla allt möjligt i stugan just nu och för ett par veckor sedan blev det en del fynd på Loppis. Bland annat en vacker vit duk som nu ligger på bordet på vår glasveranda i sommarstugan. Jag har även hittat en ny, mysig butik som heter "Damernas diversehandel" där jag fyndade ett vackert hjärta av ståltråd och tygremsor. Det hänger nu i fönstret. Glasverandan är mitt absoluta favoritrum att vara i. Där finns både plats att sitta och äta och mysa men även plats för mig att sitta och arbeta eller pyssla...
Kram Victoria

1 kommentar:

Vitt och Blått sa...

Såg skylten idag till det stället - öppet på lördagarna, måste absolut åka dit för ett besök! Men när ska vi ta vår tur? Sååå fin glasveranda i stugan, otroligt mysigt, ljust och det känns som om kreativiteten flödar där ute. Kram E

Etiketter