onsdag 20 januari 2010

Födelsedag...


Igår var det min födelsedag, 43 år, jag vad skall man säga om det?
Fick lite uppvaktning av min underbara familj på morgonkvisten.
Blev mycket glad för presentkort på massage från min snart 11-åriga dotter. Hon är superduktig på att massera så det ser jag fram emot! 6-åringen hade slagit in ett antal gosedjur och lite annat smått och gott till mig.
Av min man fick jag skidstrumpor och en ny Mp3-spelare eftersom min gamla gått sönder. Jag hade också köpt en bok till mig själv ifall dom skulle glömt att jag fyllde år.
Vi firar ordentlig om en och en halv vecka. Då blir det kalas för släkten.
Snart är det helg igen!
Kram Victoria

3 kommentarer:

Vitt och Blått sa...

Grattis i efterskott!!!!
Kram Ewa

VITA NYANSER sa...

GRATTIS i efterskott!!! Ska kolla upp det stället där du har gjort dina böcker, tack för tipset. Det var efter din inspiration när du berättade att du hade gjort dina böcker som jag blev sugen att testa jag med.

Ha det bra!
Kram L-L

EbbaNormark sa...

Grattis i efterskott :D

Etiketter