torsdag 19 februari 2009

Beslutsångest...typiskt mig!

Jag hinner inte fixa någonting här hemma nuförtiden. Bara jobb och slit från morgon till kväll. Nästa vecka skall jag vara ledig, det skall blir såååå skönt!
Idag stannade jag till på Siba för att beställa kylen och frysen men jag blev återigen så tveksam över handtagen, jag har verkligen beslutsångest! Gillar dom inte riktigt men vad ska jag göra? Vi skulle verkligen behöva byta ut det vi har men...jag vill att det ska bli bra!
Kanske kommer det nya modeller efter sportlovet, vem vet? Jag väntar en vecka till med beslutet!
Jag kommer aldrig att glömma när jag skulle köpa en barnvagn och velade hit och dit. Till slut var jag säker och beställde en. En månad senare grinade jag och bad min man åka och beställa en annan för jag hade ångrat mig och vågade inte själv åka och ändra beställningen. Min snälle make fixade så att jag fick den vagn jag önskade!
Lägger ut lite bilder från vårt sovrum. Tänker köpa ett nytt överkast på Indiska men det får vänta till efter semestern!

I morgon är det fredag, det känns skönt!

4 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Vilket fint sovrum. Skönt för dig att vara ledig nästa vecka! Kylskåpssvängen har jag också varit i för 2 år sedan. Jag föll naturligtvis för ett Miele, supersnyggt och superdyrt! Sen flyttade vi.... och kan inte njuta av det. Jag tycker att kylskåpet längst ner med handtaget efter hela dörren är jättesnyggt! Kan det vara Huskvarna kanske, det som du är osäker på. Det är viktigt att det känns rätt, man ska ju ha det ett tag. Ha det bra!
L-L (a-c:s syster)

Vitt och Blått sa...

Du får fundera lite mer på kyl och frys! Vi är jättenöjd med vår Miele, men den är rostfri och ni vill ju ha i svart. (Sara har precis köpt den svarta huskvarna kyl/frysen.) Fint du har gjort i sovrummet! Är kuddar och filtar nya? Vi får ses snart - kram Ewa

Victoria sa...

Det är Husqvarna men jag gillar inte de långa handtagen riktigt...
Usch vad sånt här är jobbigt!
Bra att höra andras åsikter ialla fall!
/Victoria

Victoria sa...

Jag har inte gjort om men jag tog några bilder en dag när det var nystädat... ;)
Ha det bra!
Victoria

Etiketter