lördag 15 november 2008

Det kan bara bli bättre!

Hämtade tapeterna och köpte lim idag. Mannen rev ut linoleummattan och flyttade kyl och frys dit de ska stå när köket är klart. Jag hade fullt upp med att skjutsa barn på olika aktiviteter. På kvällen hann jag med att måla ett litet bord som jag tagit hem från jobbet. Kände att jag måste piffa lite på mitt kontor för att trivas bättre. Vi längtar efter att kunna bjuda hem folk på middag. Vi har hållt på i tre veckor nu...bänkskivorna kommer den 28 november så tills dess vill vi ha tapeter, golv och skåp klara!

1 kommentar:

Vitt och Blått sa...

Heej! Hur går det för er? Vilket tråkigt väder! Sen är det inte bättre för att det är mörkt när man åker till jobbet och lika när man kommer hem! Hade tänkt fota vårt fina golv som ligger på plats innan det kvistlackas och målas, men det är hopplöst - för mörkt! Lyktorna köpte jag nere på stan på Hemtex, superfina är de! Ska ha i fönstret i köket tänkte jag! Vi hörs, kram Ewa

Etiketter