söndag 8 januari 2012

Jag fyller snart år...

Nu närmar sig mn födelsedag, mamma ringde och frågade idag vad jag önskar mig. Det är mycket man vill ha, eller hur?
Detta är saker som gärna får flytta hem till mig på min födelsedag:
- Renskinn från Åhlens
- Handkräm från Apoteket
- Vattenkanna och klädnypor från Lantligt på loftet
- Stämpel Tilda åker skridskor från Magnolia
- Knappnålar
- Strykvatten och tvättmedel från Madame Nyberg
- Elektrisk luftfräschare med clean cotton-doft
- Pump-stavar från Team Sportia
- Spikkudde Hälsokraft
- Skridskor och skydd

/Victoria

2 kommentarer:

Vitt och Blått sa...

Fina saker du önskar dig! Har också börjat på en liten lista, för när det väl gäller kommer man inte på en enda sak just då. Känner också att överkastt från Hemtex är lite för romantiskt för mig... Kollade inte så noga på Åhléns, mest på kuddar, får kolla igen. Indiska var det länge sedan jag var in på nu. Längesedan jag var ner på stan innan studiedagen i måndags, det blir liksom inte av.

Ha en bra helg - kram Ewa

Victoria sa...

Jag har fått:
Stavar
Stämpel
Skridskor

S-saker!

Etiketter