torsdag 14 juli 2011

En mysig vrå i trädgården...





Så skönt det är att ha semester! Äntligen finns det tid för att fixa och dona som gör att jag mår bra! Igår tog jag fram våra gamla trädgårdsmöbler och slipade och målade dom ljust grå. Sedan sandpapprade jag dom lite på kanterna så att dom ser lite slitna ut.
En duk, en blomma i en plåtkruka som jag köpte på Blomsterlandet och en hemsnickrad stege som jag fick mannen att spika ihop skapade en plats i skuggan bland äppelträden.
Där ska jag njuta med en kopp kaffe när man inte orkar med solen på altanen!
Ha en härlig kväll!
Kram Victoria

1 kommentar:

Vitt och Blått sa...

Va mysigt du gjort det!!
Jaa, nästa vecka ska vi hårdköra här hemma tänkte vi, för på söndagen den 24:e drar Jonas till Kebne en vecka med min bror och vandrar. Jag skulle gärna ses på tisdagen eller torsdagen den 26:e eller 28:e om du kan! Kram

Etiketter