onsdag 8 juni 2011

Inspiration


Igår var jag på besök i det absolut häftigaste hus jag sett - en gammal missionskyrka med tillhörande bostadsdel. Som alltid när man kommer hem till andra blir man inspirerad att göra om hemma i sitt eget hus. I köket - som för övrigt var lika stort som vårt hus nedervåning - hade dom satt upp en häftig fondtapet med stora vita blommor. Jag brukar inte gilla stormönstrat men nu blev jag lite inspirerad att välja en mönstrad tapet till vår hall. Hittade en ur Boråstapeters kollektion som heter Falsterbo med fåglar som jag skulle vilja ha!
Det gäller dock att få mannen med på tåget!
Njut av solen!
Kram Victoria

2 kommentarer:

Vitt och Blått sa...

Den var jättefin! Jag hittade en från Borås, tror jag det var, med stora fina hortensior på som jag skulle kunna tänka mig i sovrummet... Hittade en från Sandbergs till övervåningen också, så kul o kolla på tapeter, det finns för många! Loppisrunda? Kanske Erikshjälpen och Röda korset någon dag. Kram

Mamma Mia sa...

Jätte fin! Övertala honom du! Det kommer att bli kanon!

Etiketter