tisdag 15 mars 2011

Vårkänslor...


I morse var det 10 grader kallt...vill ha vår nu! På dagen då jag vandrade från en skola till bilen och från bilen till en annan skola hann jag i alla fall ana våren i solskenet!
Jag började så klart fundera kring något skönt att sitta i på altanen och kikade runt lite på nätet och lånade lite bilder.
Jag har en tanke om att en del av altanen skall vara i lite amerikansk stil med stjärnor och den andra delen...nej där är jag inte riktigt klar i tanken så det får vänta.
Hur som helst kom inspirationen över mig så jag bestämde mig för att i helgen SKA jag sy kuddöverdrag med stjärnor!
Det var så länge sedan jag hann med lite skapande och jag behöver det för att vila från jobbet och studierna ibland!
Ska köpa tyger på lördag!

I morgon väntar en dag på universitetet i Uppsala.
Ha en fortsatt br vecka!
Kram Victoria

1 kommentar:

Mamma Mia sa...

Hej! Dom där vita stolarna köpte jag träfärgade på Rusta och målade dom vita. Det blev så snyggt och billigt och sköna att sitta i....

Etiketter