lördag 8 augusti 2009

Sommaren är tillbaka!

Tänk att sommaren kom tillbaka lagom till jag började arbeta igen! Det är så härligt med sol och värme! Måndag och tisdag var tuffa dagar, jag var så trött på vägen till jobbet. Igår tog jag ledigt och vi for till Brämmen och solade och badade i havet, så härligt!
Idag bränner det dock lite på min rygg.
Idag har vi varit på upptaktsträning med Kungsbergets Alpina i Järbo. Jag passade på att smita ifrån en sväng och kolla in en loppis och ett ställe som heter Blomsterträdgårn. Vilket fantastiskt trevligt ställe, kan verkligen rekommendera en tur dit. Hade läst om det i en tidning tidigare och passerat där massor av gånger på väg till Kungsberget. Det var växthus och plantor, en presentaffär och en massa trevliga trädgårdsattiraljer. Jag köpte en fin zinkhink och ett ljushus samt lite annat smått och gott. Visar några bilder från Blomsterträdgårn!
Eftersom träningen var i ett grustag kunde jag inte låta bli att plocka ett gäng fina, runda stenar som jag dekoretarat lite med i en rabatt nu ikväll.
Skall fortsätta pyssla lite ute i morgon!
God natt!
Victoria

4 kommentarer:

Cicci sa...

Låter som en mysig dag med bad och sol samt en härlig tur till en helt makalöst vacker loppis.
Bävar för hur trött jag kommer att vara i morgon kväll. =0/
Hoppas att vi kan ses snart.
Kramiz

mia norin sa...

Dit måste jag också åka! Mysigt ställe!

Vitt och Blått sa...

Vilka mysiga ställen! Dit måste jag ta en tur!

Jaaa, det kändes inte riktigt rätt på något sätt att ta den tjänsten - tyvärr, har varit så många turer hit och dit och mycket som lovats men sen har det varit något annat i slutändan. Hade SÅ gärna jobbat med dig igen!!!!! Det kanske blir så i framtiden, vem vet? Du vet lite hur det varit, turer hit och dit, men jag har trivts otroligt bra och kommer sakna jobbet! Såg att du hade ringt, vi var i Sthlm heeela dagen och utforskade Skansen i lördags! :)

Sköt om dig? Har du fått någon annan på tjänsten?

Kram E

VITA NYANSER sa...

Henne måste jag åka in till. Ser superfint ut! Jag har gått en blomsterbindningskurs hos henne för länge sen, hon är jätteduktig, men då hade hon inte eget. Vilka fina bilder du visar på huset på landet, härligt!

Ha det bra!
Kram L-L

Etiketter