söndag 21 december 2008

Julkransar

Idag gjorde jag ett ryck och gjorde två julkransar. Jag gjorde också dekorationer av granris som jag hängde på grindarna. Visar bilder på hur det blev.
Köket är nästan klart nu! Alla luckor, handtag och inredning är på plats. Var en sväng till IKEa och handlade belysnig till vitrinskåpet mm. Nu är det elen kvar och målningen av pärlsponten. Vi har ännu inte kommit iväg för att titta på kakel men det får bli i mellandagarna.
Ikväll ska vi ta en paus och se en film och slappa lite.

3 kommentarer:

Cicci sa...

Men så fina. Vilken julstämning det blev direkt.
Själv köpte jag min i år när vi var nere på marknad i Furuviksparken.
Denna jul går i minsta motståndets tecken.
Kramiz

Victoria sa...

Jag har också en jul i minsta motståndets tecken men jag älskar att göra kransar! Skapa får en att må bra! Kram Victoria

Vitt och Blått sa...

Härligt med nya fräscha kransar till jul! Här hemma blir det minimalt med pynt i år när vi är mitt uppe i storrust! Fick fin lummer av Jonas mamma idag som jag pyntat lampan i köket med + filthjärtan och så la jag några slingor på öppna spisen också! Ha en riktigt GOD JUL! Kram Ewa

Etiketter