fredag 30 oktober 2009

Blogg, må du leva!


Min besöksräknare har passerat 5400 besökare och dessutom firar bloggen strax 1-årsjubileum! Tänk att ett år kan gå så fort och så kul det är att titta tillbaka på de första inläggen som handlade om när vi rev ut vårt gamla kök. Förra julen blev lite sisådär när vi befann oss mitt i renoveringen. Den här julen skall bli en juligare jul på alla sätt. Vi skall gå på julmarknader, göra julgodis och även fira julafonen hemma hos oss för första gången! Jag älskar julen! För att fira 1-årdagen lottar jag ut två tavlor som jag gjort. Den ena texten är "Home sweet home" och den andra är "Hem ljuva hem". Du deltar i tävlingen genom att skriva en kommentar efter detta inlägg samt länka till mig från din blogg. Om du inte har en egen blogg får du vara med i tävlingen ändå! Dragning sker den 3 november, på 1-årsdagen!
Trevlig Helg önskar Victoria

4 kommentarer:

Vitt och Blått sa...

Klart att jag vill vara med! Länkar till din tävling på min blogg!

Klart att vi kan sy, vore skoj! Jag gjorde både linnestrumpor och sådana med randigt och tyg med stjärnor. Mina små sötnosar - grisarna och så sydde jag hjärtan för hand med langettstygn. Ska vi kolla ett datum och boka? :) Kram Ewa

VITA NYANSER sa...

Klart jag är med och tävlar om så fina tavlor! Hoppas ni har kul ute ikväll = ). Jag länkar.

Kram L-L

Anonym sa...

jag tycer att du har så bra smak mamma och du är så duktig. jag viste inte att det var 1 år sedan vi rustade köket. I LOVE YOU mamma.

Villa nöystu sa...

Hej, vilka jättefina tavlor du gjort. Jag vill vara med och tävla och länkar fr min blogg.

Vad fint du har hemma förresten, älskar din sänggavelbland annat. Har hittat hit för första gången idag.
Ha det bra,
kram Petra

Etiketter