söndag 12 april 2009

Sommarstugan

Vilken skön ledighet vi haft! Nu är det bara en dag kvar!!! Det är så härligt att våren har kommit. Igår var vi till Kungsberget men det var tråkig åkning, alldeles för varmt med 17 grader, snön blir som sorbet och det går trögt. Engla ville inte följa med, hon har lärt sig cykla denna vecka så det enda hon vill är...att cykla! Vi var bjudna på middag till H & A igår och de bjöd på årets första grillning! Fantastiskt gott!
Idag åkte vi till stugan och började att vårstäda trädgården lite. Visar några vårbilder därifrån.

4 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Vad härligt att vara i stugan. Jag längtar till vår stuga, men vi måste avvakta isen för att kunna ta oss ut. jag har oxå en tjej här hemma som håller på att lära sig cykla, hon vill GÄRNA ut och cykla, så här nöter vi oxå.

Ha en skön fortsättning på påsken, en dag kvar!
kram l-l

hagagården sa...

tack för titten hos mig,
Den vackra sjalen köpte jag på kappahl,så skynda dig dit du så du ochså får en.
kramis
ninni

VITA NYANSER sa...

Tack goa du för din gulliga kommentar hos mig, blir så glad! Det är ingen fara med att du inte kommenterar, jag känner själv att tiden inte räcker till riktigt nu när jag mår bättre och dessutom arbetstränar på dagarna. Det är bara kul när du kikar in, och att du kikar in räcker ju = ).

Inredningsbutiker i Sandviken är inte många. Vi har i centrum Trivsamt och Naja Design (mycket fin) och Fru Nilsson. Sen Kungsgården, tycker inte att de hade så mycket, den heter Anna och Lotta de har en hemsida på blogspot, den ligger mitt i Kungsgården när man åker igenom i ett äldre hus. Sen finns det inget mer vad jag vet. Min kompis pratar mycket om en butik i Hofors i centrum som hon tycker mycket om och där hon köper mycket fina saker. Det finns mer i Gävle, så därför åker jag mest åt det hållet = ).

Ha det bra!
Kram l-l

Vitt och Blått sa...

Va roligt att hon lärt sig att cykla! Vilka mysiga bilder från stugan! :) När ska vi få till en träff? Dagarna och veckorna flyger förbi! Ha en skön kväll - kram E

Etiketter